Heb je een vraag?

Veel gestelde vragen

Vouw de onderstaande vragen uit om het antwoord te onthullen.

Heeft het hotel Parkeergelegenheid?

Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid. Om u tegemoet te komen, bieden wij kortingstickets ( – 25 % ) aan voor het Q-PARK ASTRIDPLEIN onder het Koningin Astridplein, vlakbij het hotel. De kortingskaarten zijn verkrijgbaar bij de receptie. Deze gebruik je bij het verlaten van de parkeerplaats. Wanneer u gebruik maakt van de kortingskaarten zijn de kosten in de parkeergarage circa € 20,- per 24 uur.

Is er een babybed beschikbaar?

We kunnen een extra kinderbedje plaatsen voor kindjes tot 3 jaar aan € 10 per nacht.

Kunnen we een extra bed plaatsen?

In sommige van onze grotere kamers is een extra bed mogelijk tegen een meerprijs van € 30 per nacht. Gelieve dit voor aankomst aan te vragen om beschikbaarheid te garanderen.

Is er een mogelijkheid voor een late checkout?

Een late check-out is mogelijk tegen een meerprijs van € 15. De laatste check-out is tot 13u00. Dit kunt u zelf bepalen tijdens uw verblijf of op de dag van uitchecken.

Is er een mogelijkheid voor een vroege incheck?

De inchecktijd is 15u00. Als we echter eerder kamers beschikbaar hebben (afhankelijk van de bezetting van het hotel op die bepaalde dag), kunt u vragen om vroeg in te checken. Indien er kamers beschikbaar zijn, de kosten om vroeg in te checken voor 12u00 bedragen € 10. In het geval dat er geen kamers beschikbaar zijn, heeft u altijd de mogelijkheid om de bagage in ons hotel achter te laten en later op de dag terug te komen.

Heeft u een 24-uur receptie?

Ja, één van onze vriendelijke receptionisten staat 24 uur per dag voor u klaar.

Is er een bagageruimte aanwezig?

Het hotel heeft een bagageruimte waar u uw koffer/bagage voor de inchecktijd kunt achterlaten en later terug kunt komen. Mocht je na het uitchecken nog de prachtige stad willen verkennen, dan kun je altijd je bagage achterlaten en later terugkomen om ze op te halen. Mocht je na het skiën nog de prachtige stad willen verkennen, dan kun je altijd je bagage achterlaten en later terugkomen om ze op te halen.

Is er een restaurant aanwezig?

Ja, op de eerste verdieping is een restaurant. Wij serveren ontbijt, lunch en diner voor onze hotelgasten. Reserveren kan bij de receptie.

Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in het hotel.